Apple iPhone

Thursday, April 8, 2010

Ülesanne 7

2.)• Ringvaade- ülevaatlik kroonika(film)
• Rubla- Venemaa ja Valgevene rahaühik
• Miilits- korrakaitseorgan NSV Liidus, Venemaal

3.)• Film- ekraaniteos, linateos, kinotükk
• Korravalvur-korrakaitsja, kordnik
• Huligaansus- korrarikkumine, huligaanitemine
• Viisakas- kombekas, siivus

4.) Mees, kes viskab prügi maha!

Minu nimi on Mart – Lander – Sander Saar. Elan Eesti pealinnas Tallinnas. See on väga ilus linn.
Mul on väga palju sõpru. Mul on sõpru kokku 23. Ma tegelen autode parandamisega, kuigi ma ei oska seda. Kuid see on mu hobi ja töö. Autosi parandan ma raha eest. Päevas teenin ma tavaliselt 500 krooni. Ühel päeval oli mul vaba päev ja ma olin linnas. Linnas ma viskasin suitsukoni maha, sest ma ei leidnud linnas prügikasti üles. Ma ei leidnud prügikasti, kuna rahvast oli nii palju, et ma lihtsalt ei leidnud rahvas prügikasti üles. Kuid, siis tuli politseinik ja käskis mul selle üles korjata. Ma korjasin selle üles ja sain politseilt hoiatuse. Politsei mõjutas minu käitumist ja ma hakkasin korralikuks. Hakkasin korralikuks, kuna politseinik ütles, et järgmine kord saan trahvi sellise asja eest. Pärast hoiatuse saamist läksin bussiga koju. Kodus ei viitsinud ma midagi teha, kui ainult puhata. Järgmine kord sellises olukorras ei viska ma suitsukoni maha, vaid otsin prügikasti üles. Isegi kui ma ei leia prügikasti üles ei viska ma prügi maha, vaid panen kas või taskusse ja viskan kodus prügikasti.

No comments:

Post a Comment